Hoe kun je de communicatie tussen collega’s of met klanten verbeteren?
In essentie is communicatie de bron van alle problemen
Training Succesvol en effectief communiceren
Met deze training krijgen je medewerkers inzicht in hun eigen en elkaars communicatiekracht en -behoeften. Direct na de training kunnen de inzichten toegepast worden, is er wederzijds begrip ontstaan en kan er effectiever samengewerkt worden. Lees meer…
Feedback training
Feedback geven en ontvangen wordt over het algemeen ervaren als het meest ingewikkelde aspect van communicatie. In deze training leren je medewerkers hoe ze elkaar succesvol feedback kunnen geven, zodat relaties en prestaties verbeteren.
Wil je overleggen over de mogelijkheden voor jouw team?
Super bedankt voor je trainingen! Ik heb er echt heel veel aan gehad! Ik haal veel tips uit de dingen die je vertelt en de situaties die we hebben “gespeeld”. Ik merk ook dat iedereen erover blijft praten en er al positieve veranderingen zijn. (N. Hobert, Adwise)
Renate Groenevelt heeft een heel professionele aanpak in het hele traject van assessment, begeleiding en advisering. Het functioneren van ons Management Team en ieder afzonderlijk is helder geworden en onder begeleiding van IDcoach sterk verbeterd. De aanpak van en de goede samenwerking met IDcoach beveel ik van harte aan. (A. de Wolf, directeur Mercy Ships)